Kielikoulun blogi

Kielikoulun blogi

onsdag 14 mars 2012

Pikkumyy taidenäyttelyssä

Oltiin suomiluokan kanssa taidenäyttelyssä. Olin hyvin mielissäni, sillä minä itsekin rakastan maalamista. Niinkuin yleensä on taidenäyttelyissä, siellä oli monta eri tyyliä tauluissa. Joitakin minä pidin tosi outona ja jotkut oli ihania. Mutta ne mitä minä en ymmärrä, niitä toiset rakastaa.
Minä pidin Inari Krohnin tauluista, ”Samaa sukua” ja ”Iltasaari”. ”Iltasaari” herätti minun muistoja. Tuli mieleen kun äiti luki minulle pienenä Mauri Kunnaksen Yökirjaa. Kirja kertoi mitä kaikki kyläläiset tekivät yöllä. Kirjassa oli kuvia haamuista ja haamut ovat aina jännittävia pienille lapsille. Iltasaari taulussa on pieni olento, jonka minä kuvittelen olevan haamu.

Pikkumyy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar