Kielikoulun blogi

Kielikoulun blogi

torsdag 1 mars 2012

Peace&Love

Paras matkani on kun minä olin Peace&Love-festivaaleissa viime kesänä. Minä olin siellä viikon kahden kaverin kanssa. Se oli kesäkuun viimeinen viikko ja meillä oli ihana ilma: aurinkoista ja tosi lämmintä, melkein 30 astetta!

Me asuimme campingalueella, festivaalialueen lähellä. päivisin me kävimme uimassa pienessä järvessä, koska oli niin kuumaa, että emme jaksaneet olla campingalueella koko päivää.

Kaikki artistit olivat hyviä, mutta minun lempiartistit olivat Kapten Röd ja Lykke Li.

Oli kivaa olla festivaaleilla kavereiden kanssa, mutta oli myös mukavaa tulla kotiin. Minä olin niin väsynyt, koska olin mennyt nukkumaan klo 4 joka yö ja herännyt klo 8, koska oli niin kuuma, että teltta oli kuin sauna aamuisin.

Kun minä tulin kotiin, nukuin koko päivän. Sain myös äidin kotitekoista ruokaa. En ole koskaan syönyt parempaa ruokaa, koska olin syönyt makaroneja ja nuudeleita koko viikon. Aamiaiseksi me söimme näkkäriä ja me maustoimme niitä suolalla. Heti kun tulin kotiin, levitin leivän päälle voita.

Muumipeikko

Festival crowd at Peace & Love Foto: Marxus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar