Kielikoulun blogi

Kielikoulun blogi

fredag 10 februari 2012

Minun unelmieni matka!

Minun unelmieni matka on Espanjaan. Minä haluaisin mennä sinne äitini, isäni, siskoni ja veljeni kanssa.Minä haluaisin olla siellä kaksi viikkoa.

Silloin me menemme uimaan, otamme aurinkoa ja keksimme uusia kivoja asioita.

Yksi kiva asia, mitä minä haluan tehdä on katsoa eläimiä. Esimerkiksi norsuja, kameleita, kauniita lintuja ja monia muita eläimiä.

Minä haluaisin snorklata veden alla ja siellä minä haluaisin katsoa kaloja.

Minä rakastan apinoita ja haluaisin tuoda apinan kotiin kanssani. ne ovat niin söpöjä!!

Kun on kulunut yksi viikko, minä ostaisin kirjepaperia. Sitten menisin rannalle ja kirjoittaisin minun kavereille, kuinka siellä menee ja kuinka kivaa minulla on ja kerron kaiken.

Kun lähtisimme kotiin, olisin niin iloinen. Minä ajattelisin että nyt minä saan tulla kotiin minun kaverieiden ja muiden ihmisten luo!

Kun minä tulen kotiin, minä haluan paljon kuvia, jotka voin laittaa albumiin.

Gunti

Foto: Ivan Marn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar