Kielikoulun blogi

Kielikoulun blogi

lördag 11 februari 2012

Minun unelmareissu

... tai siis reissut

Tänä viikonloppuna minä olin Suomessa. Siksi minä haluaisin takaisin Suomeen!

Minulla on ihanat kaverit siellä ja ne auttaa aina, kun puhun suomea. Ne sanoo aina, jos sanon jotain väärin, koska ne haluu (kyllä minäkin) että minä oppisin paremmin suomea. Kyllä minä osaan jo ihan hyvin puhua ja sillei mutta olis parempi jos se tulisi vähän enemmän automaattiseksi ja että minä osaan puhua ihan ilman muuta mitä vaan!

Minulla on toinenkin unelmareissu! Minä haluaisin kun minä menen naimisiin mennä minun miehen kanssa vaikka Espanjaan. Se on hirveän kivaa! Siellä minä haluaisin uimarannalle johonkin paikkaan, missä ei ole niin paljon porukkaa ja syödä paellaa (se on yksi ruoka mikä on hirveän hyvää).

Ei sen tarvitse olla sen jälkeen, kun minä menen naimisiin. Se voi olla nyt kesällä ja sitten minä menisin varmaan perheen kanssa.

Toinenkin reissu tulee mieleen. Minä haluaisin mennä joskus Ameriikkaan. Minun sisko on ollut siellä kaksi kertaa ja molemmilla kerralla kaksi kuukautta. Siellä Ameriikassa saisin oppia vähän englantia ja varmaan tavata uusia kavereita. Sinne minä haluaisin mennä ihan itse koska sitten minä voisin tehdä mitä vaan ja mitä sinä päivänä tulee mieleen!   Minttu



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar