Kielikoulun blogi

Kielikoulun blogi

torsdag 2 februari 2012

Mintun suurin unelma

Minun suurin unelmani elämässä on että mina saisin miehen jonka kanssa voi jakaa elämän. Että me voisimme sitten saada lapsia ja sitten tottakai että mina tulisin taivaseen , hänen, minun perheen ja sukulaisten kanssa.
Se on mun suurin unelmani sen tähden että minä saan silloin ihanan elämän ja minä saan koko ajan olla turvallinen.
Minun toinen unelma on että minä saisin lapsia. Lapset ovat elämän valo ja minä rakastan sitä tunnetta. Ajattele, että saa nostaa sinun ikioman lapsen syliin. Ihanaa!
Mutta unelma, joka on vähän lähempänä kuin lapset ja mies on että minun täytyy nyt valita joku hyvä ammattikoulutus, jota minä haluan ja että saisin hyvän työn, sellaisen, jota minä rakastan ja jonne haluan mennä joka päivä!
Minä haluan, että voin tehdä sellaista, josta tykkään nyt, esim. rakastan piirtämistä ja fysiikkaa. Mutta saa nähdä!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar