Kielikoulun blogi

Kielikoulun blogi

torsdag 2 februari 2012

Isoin unelmani

Minun isoin unelmani on muuttaa Pariisiin. Olin nimittäin siellä ensimmäistä kertaa viime vuonna ja se oli minusta ihana paikka!

Olin Pariisissa äitini ja isän serkun kanssa. Koska olemme aika samanlaisia ja tykätään samoista jutuista, matkasta tuli tosi onnistunut. Menimme tietenkin Eiffel-torniin ja Monetin puutarhaan, mutta olimme myös kaupungissa ja käveltiin, että saisimme nähdä, mitä eroja Ruotsin ja Ranskan välillä on.
Ja se oli siitä, josta tykkäsin eniten, kun kävelimme ja kun istuimme ulkoilmakahviloissa ja katsoimme ohikulkijoita. Sain silloin ihanan fiiliksen ja tuli heti mieli muuttaa.

Luulen kyllä, että tämä unelma voi toteutua. Kun olen käynyt lukion, niin mikäpä estäisi minua matkustamasta?



Mansikka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar