Kielikoulun blogi

Kielikoulun blogi

fredag 13 september 2013

Suunnitelmia, yhteydenottoja ja käsikirjoituksia

Me teemme tällä lukukaudella mm. dokumenttielokuvia.

Tällä viikolla oppilaat ovat saaneet tehtäväkseen miettiä, kenestä he tekevät elokuvansa ja mitä he haluavat kysyä haastateltavaltaan.

Mummit, ukit, naapurit, äidin kaverit ja isän työtoverit saavat nyt ottaa kantaa, suostuvatko elokuvan päähenkilöksi.

Eräältä hevoseltakin kysytään....

Muutama kuuluisuuskin saa saman kysymyksen.

Nuorin elokuvantekijämme haluaisi haastatella Markooliota, Marko Lehtosaloa.

Tässä on hänen kirjeensä:
 

Hei Marko
Mun nimi on S ja mä on 9 v ja mulla on suomen tunti keskivikkoisin. Ja mä haluaisin tietää jos sä haluat olla mukana lyhytelokuvasa. Mä voin tulla Tukholmaan ja kuvata sua. Mä haluan tietää miten sä keksit laulujen tekstit ja miksi sä osaat niin hyvin suomea. Mä saan kuvata korkeintan 10 minuttia. S
 
Nyt pidetään peukkuja, että Markoolio suostuu haastatteluun!
 
 
Music In The Night
Foto: H Stidsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar