Kielikoulun blogi

Kielikoulun blogi

söndag 10 juni 2012

Paras matka

Paras matka Kaksi vuotta sitten minä ja minun isä ja minun sisko oltiin Helsingissä. Me mentiin laivalla Tukholmasta Helsinkiin. Me asuttiin hotellissa kaupungissa. Ensimmäisenä päivänä me mentiin Suomenlinnaan. Siellä me mentiin uimaan rannalla. Rannalla oli paljon hienoja kiviä jossa kasvoi meriheinää. Ei ollut paljon toisia ihmisiä siellä niin me oltiin siellä melkein koko päivä. Toisena päivänä meidän piti mennä Korkeasaareen. Me oltiin satamassa ja minun isän piti ostaa lippuja laivalle. Hän kysyi mieheltä joka myi lippuja jos se oli laiva Korkeasaareen (hän kysyi e (hän ei osaa suomea)). Mies sanoi että se oli oikea laiva, niin me mentin laivalle. Kun me oltiin oltu laivalla puolituntia me aloimme uskoa että jotain oli väärin. Me kysyimme toisilta matkustajilta. Ne sanoi että laiva oli matkalla Porvooseen. Matka kesti kolme tuntia. Kun me tultiin perille me syötiin pitsaa. Mina ja minun sisko oltiin molemmat vihaisiä meidän isälle. Sen jälkeen me otettiin bussi hotellille. Kolmantena päivänä me mentiin Korkeasaareen bussin kanssa. Siellä me mentiin eläintarhaan. Illalla me mentiin laivalle ja takaisin Ruotsiin. Kuva: Eschu1952

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar