Kielikoulun blogi

Kielikoulun blogi

söndag 10 juni 2012

Esittelen itseni

Terve! Olen viisitoistavuotias poika ja asun Ruotsissa, Uppsalassa. Olen ysiluokalla ja parin kuukauden kuluttua menen lukioon. Minä menen koulussa missä on vähän erilainen systeemi. Koulun nimi on Kunskapsskolan ja täällä me tehdään ”steegejä” ja kursseja. ”Steegejä” käytetään perusaineissa ja toisissa aineessa on kursseja. Minun suosikkiaine on matematiikka, toiseksi olisi varmaan historia. Vapaa-aikana treenaan juoksua, teen vähän koulutöitä, olen kavereitten kanssa tai kotona tietokoneen ääressä. Just tänään olen ollut teknisessä museossa Tukholmassa. Olin siellä perheeni kanssa. Siellä oli kivaa kävellä ja katsoa erilaisia teknisiä laitteita. Museon jälkeen menimme syömään kiinalaiseen ravintolaan. Olen soittanut pianoa noin 4-5 vuotta. Välillä kyllästyin ja lopetin soittamisen mutta nyt jatkan soittamista. Tänä talvena olisin halunnut hiihtää paljon mutta oli liian vähän lunta. Ehkä pääsiäslomalla voin hiihtää enemmän kun lähden Pohjois-Suomeen. // A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar