Kielikoulun blogi

Kielikoulun blogi

torsdag 2 februari 2012

Mun suurin unelma

Mun suurin unelmani on että minusta joskus tulee aikuinen. Minun aikuiselämässä on:

1. Yksi mies.
2. Ammatti jota minä rakastan.
3. Oman suunnittelemani talo jonka minun mieheni on rakentanut.
4. Monta lasta. Vähintään neljä.
5. Olla kristitty.
6. Mökki Suomessa plus mökki minun mieheni kotikaupungissa.
7. Asun lähellä minun äitiä, isää, sukulaisia ja ystäviä.

Tämä on mielestäni suuri ilo ja siunaus. Kaikki tämä ovat totta todellista onnea! Haluaisin olla syvästi mieheni rakastama ja haluan että minulla on läheinen suhde hänen kanssaan. Iso toivomus on kanssa että mun lapset haluaisi pitää kiinni kristillisyydestä.

Viimeisenä tavoitteena on kerran päästä taivaaseen äitini, isäni, sisarrusten ja mieheni ja meidän lastemme kanssa ja että me kaikki kerran näemme kuoleman jälkeen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar