Kielikoulun blogi

Kielikoulun blogi

söndag 26 februari 2012

M kertoo

Hei! Minun nimeni on M ja olen 15 vuotta vanha. Asun Uppsalan ulkopuolella minun äidin,isin, veljeni D:n ja minun koirani Whiskyn kanssa. Se on 5 vuotta vanha...Tiedän että minun koiralla on vähä outo nimi, mutta se oli minun isä joka nimitti hänet ,hehe :).

Minulla on neljä sisarusta, mutta se on vain D joka asuu vielä kotona (ja minä).
Muuten minulla on vanhempi sisko ja kaksi iso veljeä, mutta he ovat muuttaneet kotoa.
 
Vapaa-ajallani tykkään tanssia (Hiphop/Street dance), ratsastaa, shoppailla, kouluttaa koiraani, piirtää ja olla kavereitten kanssa.
 
Kaikki minun sukulaiset asuvat Suomessa, Mutta kaksi serkuistani asuu Ruotsissa.
Äiti ja isä ovat Suomesta, mutta he muuttivat Ruotsiin kauan aikaa ennein kuin minä synnyin.
 
Kesäsin olemme aina Suomessa käymässa, ja käymme sukulaisten, mummon ja minun vanhimman veljen tykönä. Minun serkut, mummo ja veli asuvat Nivalassa ja Ylivieskassa.
Ja minun mummi asuu Kristiinankaupungissa hänen kissan kanssa.
 
Minä rakastan eläimiä ja haluan toimia eläinlääkärinä.Viime kesänä minä ja isi oltiin Bulgariassa naapureidemme kanssa. Daniel sairastui päivää ennen kuin olimme menossa, ja ei voinut lähteä; niinpä äiti jäi kotiin myös. Oli todella mukavaa ja lämmintä siellä ja paras loma joissa olen käynyt tähän asti.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar