Kielikoulun blogi

Kielikoulun blogi

onsdag 30 maj 2012

Taidenäyttely

Olemme käyneet taidenäyttelyssä. Siellä oli paljon hienoa taidetta. Pidin eniten taulusta nimeltä Vapaapäivä siksi että se oli hieno ja helppo ymmärtää. Oli yksi taulu mistä en tykännyt. Sen nimi oli Kangasmetsä ja en tykännyt siitä siksi että se näytti hassulta ja en ihan ymmärtänyt sitä. Taulu joka minun mielestä oli eniten suomalainen oli taulu nimeltään Iltasaari siksi että se symbolisoi kaikkia järviä Suomessa. //A Minun suosikki taulu oli Katettu pöytä koska se oli tosi mukava ja hieno. Se oli minun mielestä hienosti maalattu. Mutta kaikki muut taulut oli myös hienoja. Kaikki taulut olivat hienoja mutta siis Katettu pöytä oli hienoin kaikista. Mutta se joka oli minun mielestä eniten suomalainen on Iltasaari koska Suomessa on niin paljon järviä ja tosi hienot maisemat. //P Samaa sukua on taulu josta minä pidän eniten siksi että se on nätti ja minä tykkään että perhoset on kauniita. Sitten siinä on nätti vihreä/sininen väri. Se taulu joka minusta näyttää eniten suomalaiselta on Kotimatka siksi että taulussa on paljon lunta ja poika istuu kelkassa. Minä en voinut tulla taidenäyttelyyn maanantaina siksi minä ja äiti menimme sinne pääsiäislomalla ja vastattiin näihin kysymyksiin. Eläintyttö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar